کد خبر 221602
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

بیانیه جمعیت آزادگان دفاع مقدس در پی وقوع طوفان الاقصی

بیانیه جمعیت آزادگان دفاع مقدس در پی وقوع طوفان الاقصی

جمعیت آزادگان دفاع مقدس با صدور بیانیه ای اعلام کرد:قیام مردم قهرمان غزه و جبهه‌ی مقاومت پیش‌قراول بازدارنده‌ی چنین تصرف و استیلای جنایتکارانه‌ی همان تفکر صهیونیسم جهانی است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، بیانیه جمعیت آزادگان دفاع مقدس در پی وقوع طوفان الاقصی منتشر شد.

متن بیانیه به این شرح است:

چند روزی است که خبر اقدام غافلگیرانه‌ی جبهه‌ی مقاومت مردم مظلوم فلسطین در شکستن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیسم جهانی مسرت بخش روح و روان مردم آزاده‌ی جهان بویژه امت مسلمان منطقه‌ی آسیای غربی شده است. از طرفی موج فریادهای شادی آزادیخواهان جهان از پخش خبر شکست این هیولای پوشالی فضای رسانه‌ها را پر کرده و از سوی دیگر آه مظلومانه‌ی مردم ستمدیده‌ی غزه که در وسط معرکه‌ی جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی کودک کش به آسمان بلند است که فریادرسی جز خالق یکتا و امت همدل و یاریگر اسلام ندارند.

اگر اروپاییان خودشیفته که حق حیات و حقوق بشر را فقط برای نژاد متوهم سفید اروپایی قائل است، در اشغال سرزمین آمریکا و نسل کشی سرخپوستان بومی پیروز نمی‌شد، امروز نام اشغال آمریکا را کشف آمریکا نمی‌نامیدند. اشغال قاره‌ی استرالیا هم ادامه‌ی همین داستان است. هفتاد و اندی سال اشغال سرزمین اشغالی و شعار حق مالکیت یهود صهیونی بر منطقه‌ی نیل تا فرات که (انشاءالله) در این قیام خفه خواهد شد مقدمه‌ی اشغال طلایی‌ترین منطقه در آسیا بود.

قیام مردم قهرمان غزه و جبهه‌ی مقاومت پیش‌قراول بازدارنده‌ی چنین تصرف و استیلای جنایتکارانه‌ی همان تفکر صهیونیسم جهانی است. لذا باورمندیم که نه تنها بر همه‌ی امت مسلمان جهان بلکه بر همه‌ی انسان‌های آزاده‌ی جهان لازم است که با تمام توان در برابر این اراده‌ی شوم بایستند و جهانی را از چنگال سیری ناپذیر این هیولای شوم و بدشگون برهانند. جمعیت آزادگان دفاع مقدس جنایات بیرحمانه‌ی این رژیم سفاک و حامیان ددمنش و شیطان صفت آن را محکوم و تمام توان خود را در دفاع از جان و مال و حقوق مردم ستمدیده‌ی فلسطین تقدیم می‌نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha